söndag 18 december 2011

Everyday is a new beginning. Take a deep breath, and start again.

Kände att det var dags att följa med strömmen och skaffa en blogg. Jag har länge funderat på om det är värt att skaffa blogg. Då jag är en människa med löjligt mycket funderingar, tankar och åsikter så tänkte jag att; Eh, what the hell vi kör på det! Så nu har jag skaffat denna lilla blogg. Är väl kanske ingen "trogen" bloggare som uppdaterar jämt och ständigt för trots allt så bloggar jag inte för att bli den nya Kenza, cause that's not gonna happen ;) Men anyway, så skaffade jag blogg för att kunna skriva av mig när jag känner för det, för att skriva lite åsikter och lite tankar som snurrar omkring i huvudet på en 15 årig tjej. Kunna skriva om min vardag och allt som innefattar den, och helt enkelt kunna skriva vad jag vill, när jag vill och hur jag vill. Så I hope you enjoy!
Lots of love / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar