tisdag 27 december 2011

We all love christmas!

Hej alla fina. Uppdateringen har ju defenitivt inte varit på topp under denna helgen, men det har ju faktiskt varit jul!
Jag har haft en hel amazing julhelg. Jättefina julklappar, min störda knasfamilj och god mat, vad kan gå fel? Åkte buss upp till pappa i fredags och vaknade av att mina 4-åriga lillebror väckte mig och sa; Idaaaa, har tomten varit här? Haha, mitt hjärta. Kunde absolut inte vaknat på ett mysigare sätt :) Firade ihop med pappa, Bella, Hobbe och Viggo, farmor & farfar, Bellas mamma och pappa och Bellas bror Patrik. Åt jullunch runt 1-2 och öppnade lite julklappar sen blev jag hämtad av Johan och åkte till nästa julifirande med resten av familjen hos min moster i Norsesund! Åkte till stallet när Kalle Anka var, pussade lite på min bebis och åkte sen tillbaka och åt nästa julbord. Alla som säger att man tröttnar på julmat, ärligt, vad är det för fel på er!? Nej men jag älskar verkligen julmat! Men i alla fall, vi hade det allmänt mysigt och satt och tjöta och skratta som vanligt. Sen öppnade vi julklappar, spelade julklapps spel och sen spelade vi Twister. Och twister gav ju ett och annat skratt kan jag ju lova. Men i alla fall, hade en jäätemysig julafton och fick sjukt bra julklappar. Juldagen och annandag jul har jag varit kvar hos moster i Norsesund och myst och inte gjort det minsta nödvändiga.

Nu sitter jag i soffan och min släkt på mammas sida är här och vi har ätit lite middag och nu ska vi spela sällskapspel och ha ännu mera mysigt! Och nejdå, vi tröttnar minsann inte på varandra ;) Slänger upp bilder på mina julklappar så slipper jag skriva allt jag fått! Kram på er
Lots of love / I


En helt ny hårvårdsserie!

5700:-

Vampire diares säsong 1 och 2! Jag vet ju vem som kommer spendera sitt jullov i sängen..

Presentkort på Stilla 30 min ansiktsbehandling, 100 pack lösnaglar och neulash! Inte bästa bilden, men den får duga.

Hästprylar

Bio time!

Träningstrosor

Mina nya favvis ringar

Halsband från Italien, finns bara ett exemplar i hela världen! Och ett Rock by Sweden halsband designat av Laila Bagge. WIE

2 olika DKNY parfymer + DKNY bodylotion, Britney Spears curious parfym, en parfym med tillhörande "lyxtvål"

Body Butter, min favvis lukt: KOKOS

Två ljusstakar, tékopp och polkagris té

Jaaa.. Jag har nog varit ganska snäll tror jag ;) Om inlägget blir rörigt så ber jag om ursäkt, ska vara social mot my family nu!

1 kommentar:

  1. jösses vad klappar och vad FINA:-) se nu till att njuta:-) kram vännen

    SvaraRadera