onsdag 21 december 2011

When was the last time you did something for the first time?

Tiden räcker verkligen inte till. Har haft fullt upp de senaste dagarna och inte haft en chans att hinna blogga. Men i alla fall så klippte jag mig igår, blev nog 4 eller 5 centimeter kortare för det var så slitet så jag ville bara ha bort det. Sen blev det en sen kväll i stallet, var hemma runt 22-22.30. Då var det bara duscha och sen sova för sista skoldagen innan lovet! Egentligen slutar vi imorgon, men jag är ledig imorgon på grund av en grej så jag får jullov idag! Helt sjukt skönt verkligen. Ingen stress och press i skolan utan bara kunna göra vad man vill på dagarna och ta det lugnt. Efterlängtat om man säger så.

Nu sitter jag i skolan och kollar film med mina kära franska kamrater, kollar dock inte så mycket. Sitter mest och kollar bloggar och lite annat ;) Idag har jag ingenting inplanerat förutom stallet och sen efter det tänkte jag åka hem och städa och pyssla i ordning lite. Måste dock lägga mig i tid för jag ska upp vid typ halv åtta imorgon. Och just nu slog det mig, att det är julafton om tre dagar. Har jag börjat köpa julklappar? NEJ, bra där Ida. Så torsdag och fredag lär ju gå till att springa runt på stan med tusen miljarder andra människor som är lika smarta som jag och inte börjat med julklappar än. Men som tur är vet jag vad jag ska köpa till alla och vart jag ska köpa det så det är nog ingen fara. Nu ska jag vara lite social mot mina friends men skriver förmodligen ett blogginlägg lite senare eller ikväll! Slänger in två bilder som jag tog nu, dock är håret lockigt så det ser mycket kortare ut än vad det är men man ser lite i alla fall.
Lots of love / I


Och jaa, jag är glad idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar