tisdag 24 januari 2012

I am so sorry dolls!

Jag är verkligen jätteledsen. Förlåt förlåt förlåt!! Har verkligen haft fullt upp.
I fredags var jag i stallet, sen åkte jag direkt till en kompis och sov hos henne. Hade allmänt mysigt och spelade in massa filmer där vi mimade till massa låtar och var allmänt fula. Längesen jag skrattade så mycket, min goa Allis!<3
Sen i lördags åkte jag till stallet runt 11 och var där till halv tre ungefär. Red och gosade med min bebis ponny, och mockade och gjorde hö såkart. Sen var jag hemma hela kvällen och kollade på massa filmer med mig själv, mådde allmänt skit och hade lite feber. Så det blev en lugn lördag. Även gårdagen blev lugn eftersom jag inte mådde riktigt bra igår heller. Så grejade lite, gjorde ansiktsmask och kollade upp lite grejer inför skolveckan. Gick och la mig vid kvart över nio i hopp om att vara utvilad idag, men somnade inte förens halv ett.

Så imorses var jag riktigt seg. Jag är en sån som behöver sova i ungefär åtta timmar, annars blir jag super seg. Så försov mig imorse, men hann precis i tid till att vi började. Dagen har rullat på och nu sitter jag här i soffan och är sugen på att fota. Men veti nte riktigt vad, hehe ;) Sorry för tråkigt inlägg men har liksom inte mycket mer att skriva om. Nu ska jag gå och plocka upp kameran. Får se om jag lägger in bilderna sen.
Lots of love / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar