fredag 20 januari 2012

I would like to start over, please

Hej alla fina! Har haft en fet "bloggpaus". Om man ens kan kalla det så, med tanke på att jag bara slutade uppdatera. Men i vilket fall så tänkte jag börja blogga igen, det är sjukt skönt att ha ett ställe att skriva av sig på. Jag har mest skrivit om mina dagar, vad jag gör och så vidare. Och det är egentligen helt meningslöst, så tänkte kombinera det med åsiktsinlägg, sminkinlägg och lite allt möjligt. Med andra ord skapa en blogg som faktiskt är rolig att läsa!

Just nu sitter jag i skolan och skriver på en engelska uppsats. Jag ska skriva om Barack Obama och vad hans politik gjort med USA och massa blablabla. Slutar ju tidigt idag, så tänkte åka till stallet direkt efter skolan och fixa allt och sen åka hem och bänka mig i soffan framför Vamppire Diaries. Fredagar 19.00, bästa tidpunkten på hela veckan. Det är helt sjukt att man kan vara så beroende av en tv-serie haha! Men till mitt försvar så är jag inte den enda ;) Skulle ju få en box med säsong 1 och 2 i julklapp av min moster, men det företaget hon beställde den ifrån strular så hon avbeställde den och ska köpa den någon annanstans, så jag har fortfarande inte fått den vilket är SJUKT segt! Längtar efter att kunna kolla igenom allt från början, för det är så fantastiskt bra. Nu blev det väldigt mycket sjukt och fantastiskt överallt, så blir det väl när man skriver med "passion". Nämen haha, är verkligen jätte inne i denna underbara serien. I alla fall, efter jag har kollat på det ikväll tänkte jag fota lite, det var riktigt längesen jag gjorde det så bestämde mig för att ägna några timmar åt det ikväll och gå och lägga mig riktigt sent! Lägger upp bilderna här sent ikväll.Nu får jag fortsätta skriva på min uppsats, uppdaterar sedan!
Lots of love / I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar