onsdag 4 januari 2012

Helvetes dag!

Har helt ärligt haft en sjukt jobbig dag. Allt har gått snett. Glömt mobilen hemma, fick cykla hem och fram och tillbaka tusen miljarder gånger, sen strulade mitt kort så kunde inte fylla på mitt västtrafik kort, sen var tåget hem en halvtimme försenat så fick stå och vänta i snö/regn och frös så jag helt ärligt trodde att jag skulle svimma. När jag äntligen kom hem, blöt, kall och sjukt sur var mina ben knallröda, tårna vita och hade ingen känsel i varken fingrarna eller tårna. Sounds like a great day, huh? Näe, men en varm dusch, kycklingsallad och movie time med mami gjorde dagen lite mindre förjävlig.

Sket i att rida idag, hade tänkt rida ordentligt idag men det slutade med att jag bara borstade på mitt hjärta och bytte till torra täcken och höll. Tror helt ärligt att vi hade haft halvt ihjäl varandra om jag hade gett mig på att rida min knasponny idag, så jag sket i det, good choice. Men imorgon blir det tidigt till stallet, rida och fixa allt, hem fixa i ordning mig och åka och hämta en ny mobil till mig WIIE. Sen på kvällen är det träning med mina goingar! Så det blir nog inte jätte mycket till bloggning imorgon. Kan se om jag fattar hur man fixar tidsinställda så kanske det kommer ett eller två inlägg. Jag får kika på det. Nu ska jag ta och krypa ner i min underbara säng och somna till smattrande regn på rutorna.
Lots of love/ I

MITT ALLT





Asså ÅÅÅÅÅH sommar och bikini rand mmm<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar