tisdag 3 januari 2012

Life is a highway, dumdiduum

Jag är tröttare än tröttast, så trött att ögonen knappt håller sig uppe. Träningen gick i alla fall bra, har dock ont i min fot eftersom jag vrickade till den på nyårsafton så nu har jag ganska ont. Men jag kunde vara med det mesta och det var riktigt härligt att träffa alla goa brudar igen! Nu är jag dock död, så blir det när man inte har rört sig på ett tag + att jag är förkyld vilket förvärrar saken rätt mycket.. När jag kom hem hade mamma gjort världens goaste mat, kycklingsallad mmmm. HAHA, vet inte varför jag skrev det, det ploppade bara upp ;) Men i alla fall, så ska jag krypa ner i min säng och sova nu. Ska ut och springa imorgon bitti sen åker jag till stallet i hyfsad tid. Får se om jag hittar på något sen, men just nu har jag inget planerat. Sleep tight darlings!
Lots of love/ I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar